01 487 2241 info@adrijanaputovanja.hr

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login
01 487 2241 info@adrijanaputovanja.hr

Login

Sign Up

After creating an account, you'll be able to track your payment status, track the confirmation and you can also rate the tour after you finished the tour.
Username*
Password*
Confirm Password*
First Name*
Last Name*
Email*
Phone*
Country*
* Creating an account means you're okay with our Terms of Service and Privacy Statement.

Already a member?

Login

Česta pitanja

Mogu li otkazati izlet/putovanje nekoliko dana prije polaska?

Izleti/putovanja od strane Putnika mogu se otkazati u svakom trenutku, no, sukladno Općim uvjetima poslovanja, Agencija zadržava uplaćen novac dijelom ili u cjelosti, ovisno o tome kada je putovanje otkazano.

Ukoliko je prethodno uplaćeno osiguranje od otkaza putovanja, a izlet/putovanje otkazani od strane Putnika iz opravdanog razloga (bolest, smrt bliskog člana obitelji), osiguravajuća kuća vraća Putniku 90% uplaćenog iznosa izleta/putovanja. Za daljnje informacijem ljubazno molimo da u cjelosti pročitate Opće uvjete poslovanje Agecije te Uvjete Wiener osiguranja, osiguravajuće kuće s kojom Agencija posluje.

Kada najkasnije moram uplatiti čitav iznos izleta/putovanja?

Čitav iznos jednodnevnih izleta mora biti uplaćen najkasnije sedam dana prije polaska, čitav iznos putovanja unutar Europe mora biti uplaćen najkasnije tri tjedna prije polaska, dok čitav iznos za putovanja izvan Europe mora biti uplaćen najkasnije mjesec dana prije polaska na putovanje.

Ako uplatim policu osiguranja od otkaza putovanja, a ipak odem na putovanje, vraća li mi se iznos uplaćen za policu osiguranja.

Iznos uplaćene police bilo koje varijante osiguranja nepovratan je.

Je li moguće plaćanje kreditnim/debitnim karticama?

Plaćanje kreditnim/debitnim karticama nije moguće.

Je li moguće plaćanje na rate?

Plaćanje na rate moguće je, uz uvjet da prva, akontacijska rata (30% cjelokupnog iznosa putovanja) bude uplaćena prilikom rezervacije te da čitav iznos jednodnevnih izleta bude uplaćen najkasnije sedam dana prije polaska, čitav iznos putovanja unutar Europe najkasnije tri tjedna prije polaska, dok čitav iznos za putovanja izvan Europe mora biti uplaćen najkasnije mjesec dana prije polaska na putovanje.